Calin Marian se pregateste pentru S24h

Ai vazut vreodata un maraton si te-ai intrebat cum anumite persoane pot alerga peste 42 de km? Ai vrut vreodata sa fii cel care alearga o distanta atat de mare? Dar consideri ca nu vei reusi aceasta performanta?

Periodizarea antrenamentelor

Cheia unui antrenament de anduranta e sa aplici o filosofie numita ”periodizare”

Practica simularea unei curse

Cand va veni ziua cea mare, sa ai incredere in tine ca vei reusi!

Minimizeaza riscul de accidentare

Pentru a-ti indeplini cele mai indraznete obiective sportive si pentru a minimaliza riscul de accidentare, o incalzire adecvata este esentiala.

Hidrateaza-te

Consumul de apa inainte si dupa un antrenament ajuta la mentinerea starii de echilibru a organismului.

Asigura-te ca respecti un regim alimentar sanatos!

Un regim alimentar corect reprezinta o componenta cheie pentru cele mai bune rezultate sportive

DIETA ECHILIBRATA = IMUNITATE

Stim cu totii ca o alimentatie corecta si echilibrata este importanta pentru un stil de viata sanatos si un sistem imunitar puternic

REVINO TREPTAT LA STAREA DE REPAOS

Ai terminat cursa! Esti un invingator, bravo! Dar dupa ce ai fugit atatia kilometri, sa stai pe doua picioare poate fi o adevarata provocare

ANTRENEAZA-TE MENTAL PENTRU CURSA

Sa-ti relaxezi psihicul este o parte importanta a recuperarii post cursa

PROGRAMUL DE RECUPERARE ESTE FOARTE IMPORTANT

Recuperarea este un proces complex si presupune refacerea fortei musculare si rezistentei mentale necesara obtinerii de performante sportive

2

Meat Snack-ul care te reincarca cu
energie de lunga durata

ANPC     Info Cookie     Politica de confidentialitate     Termeni si conditii     Contact
© Copyright Caroli Foods Group 2017. Toate drepturile rezervate.