ANTRENEAZA-TE MENTAL PENTRU CURSA

Sa-ti relaxezi psihicul este o parte importanta a recuperarii post cursa. Dupa o perioada lunga de antrenamente intense, este normal sa te simti slabit si fara chef de viata. De ce? Pentru ca din momentul in care ai terminat cursa, nivelul de endorfine din corp incepe sa scada. Deci ai grija de tine, fii mandru de ce ai realizat si sarbatoreste-ti victoria! Timpul de calitate petrecut cu cei dragi iti va reda starea de bine.

 

In plus, un alt factor cheie pentru o recuperare rapida si sanatoasa este odihna. Corpul tau merita cateva zile de odihna inainte sa incepi din nou antrenamentele de anduranta. Cu cat distanta unei curse este mai lunga, cu atat mai mult trebuie sa te recuperezi. Daca-ti reincepi planul de antrenamente fara sa te odihnesti corespunzator, sansele de accidentare cresc semnificativ, iar regula generala este sa-i permiti corpului sa se refaca cel putin o zi completa. Intr-adevar, o preocupare comuna printre atleti este ca-si vor pierde rezistenta sau capacitatea fizica daca isi vor lua prea mult timp liber - ceea ce este un mit total. Cateva zile de odihna este exact ceea ce corpul tau are nevoie dupa cursa!

 

Adauga un masaj de relaxare si o baie cu gheata sau cu saruri Epsom pentru o recuperare completa si apoi te poti pregati pentru o noua etapa de ultra-performanta!

ALTE ARTICOLE

vezi toate evenimentele
2

Meat Snack-ul care te reincarca cu
energie de lunga durata

ANPC     Info Cookie     Politica de confidentialitate     Termeni si conditii     Contact
© Copyright Caroli Foods Group 2017. Toate drepturile rezervate.