Minimizeaza riscul de accidentare

Pentru a-ti indeplini cele mai indraznete obiective sportive si pentru a minimaliza riscul de accidentare, o incalzire adecvata este esentiala.


O sesiune de incalzire sporeste performanta sportiva si ajuta la prevenirea accidentarilor. De asemenea, ea ajuta la antrenarea rezistentei mentale si fizice.

 

Procesul de incalzire include pregatirea mentala pentru viitoarea activitate, competitie de anduranta si iti va imbunatati tehnica, abilitatile si coordonarea. Pregateste sportivii pentru disconfortul antrenamentelor intense si dure de anduranta. Cu o rezistenta mentala puternica, vei reusi sa cresti viteza de alergare, corpul tau adaptându-se mult mai usor la ea.

 

Pentru o performanta sporita, antreneaza-ti rezistenta fizica cu o sesiune de inot sau ciclism. Pastreaza o intensitate scazuta a exercitiilor la inceputul incalzirii si creste-o treptat in timp ce progresezi. Poti combina exercitii scurte de intensitate moderata intr-un interval de 30-60 de secunde, cu intervale mai lungi de odihna pe masura ce te apropii de antrenamentele mai intense din planul tau de pregatire.

ALTE ARTICOLE

vezi toate evenimentele
2

Meat Snack-ul care te reincarca cu
energie de lunga durata

ANPC     Info Cookie     Politica de confidentialitate     Termeni si conditii     Contact
© Copyright Caroli Foods Group 2017. Toate drepturile rezervate.