REVINO TREPTAT LA STAREA DE REPAOS

Ai terminat cursa! Esti un invingator, bravo! Dar dupa ce ai fugit atatia kilometri, sa stai pe doua picioare poate fi o adevarata provocare. Nu te opri, este important sa continui sa te misti timp de cel putin 10-20 de minute pentru a permite ritmului cardiac sa scada si pentru a elimina acidul lactic acumulat in timpul cursei. Un alt motiv pentru care ar trebui sa continui miscarea este sa eviti aparitia crampelor musculare sau starea de lesin in urma deshidratarii.

 

Alterneaza miscarea cu niste exercitii de streching, care ajuta la flexibilitatea tendoanelor, dezvolta rezistenta musculara si imbunatatesc fluxul sanguin. Sau ceva mai distractiv, intalneste-te cu prietenii care te-au sustinut pe tot parcursul cursei si sarbatoriti victoria cu niste instantanee pline de voie buna.

 

Si pentru ca o cursa de anduranta inseamna ca stresul trece prin corpul tau, este esential sa te hidratezi corespunzator (da, da, stim, ne repetam, dar hidratarea reprezinta factorul cheie pentru o reusita in orice performanta sportiva) si sa te reincarci cu o gustare sanatoasa, care include carbohidrati, proteine ​​si unele grasimi sanatoase, la aproximativ 30-60 de minute dupa cursa.

ALTE ARTICOLE

vezi toate evenimentele
2

Meat Snack-ul care te reincarca cu
energie de lunga durata

ANPC     Info Cookie     Politica de confidentialitate     Termeni si conditii     Contact
© Copyright Caroli Foods Group 2017. Toate drepturile rezervate.